Переводчик

четверг, 25 августа 2011 г.

Всім привіт. Я повернулась :)
Найперше хочу привітати з вчорашнім святом - Днем Незалежності України!!!
Дуже хотіла зробити це вчора, але не вистачило часу.
 

Вчора я цілий день гуляла. Святкувала, так би мовити.
До речі моя поїздка до Києва виявилась ще кращою, ніж я очікувала! Вона принесла масу позитивних емоцій та вражень! Мені було дуже приємно познайомитись з такими чудовими родичами. Такі класні та цікаві люди. Я познайомилась зі своїм двоюрідним братом та його сім'єю. На жаль, фото немає :(
А ще також приємно вразив Київ свою красою. Таке гарне місто, особливо ввечері!
Також під час подорожі, я не втрималась і купила собі туфлі :) 2 пари. :)
А ще сьогодні я купила собі юбку в школу :)
Та вже завтра покажу свої обновки.
А ось фото з вчорашнього свята.









Свято дійсно було гарним, багато людей було в вишиванках. Так класно!
Ну я побігла. Треба трошки поприбирати :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий