Переводчик

вторник, 30 августа 2011 г.

Ну звичайно під кінець літа йдуть найсочніші тусовки.
З одного боку це добре, а з іншого - залишився лише 1 день цих тусовок. Після завтра 1 вересня.
Але морально я вже готова до цього, ба навіть більше, я не думаю, що з кінцем літа все закінчиться, навпаки - все лише починається. Ну як мінімум для мене. Нова школа, нові однокласники. Нові перспективи. Та й це літо  , напевно все ж весна, короче за відрізок весна-літо моє життя так кардинально змінилось. В першу чергу я змінилась сама для себе, не кажучи як це виглядало в очах оточуючих. Я змінилась не так ззвоні, як в середині. Змінилось так само й моє оточення. Головна мораль, яку з цього я винесла - ніколи не боятись змін, не звикайте до банального вам комфорту. Навпаки, пробуйте все! Щоб воно не було і тоді можна буде дізнатись, що вам дійсно більше всього підходить і до вподоби.
Я так довго нічого не міняла, бо боялась, що вийде погано. І взагалі мол навіщо щось міняти, як зараз і так непогано, ну або як мінімум привично і комфортно.
АЛЕ ПОТРІБНО. 
Ну ось вам для зрівняння :)
ВЕСНА 2010



ВЕСНА 2011
 Ну це я вже щось дуже розписалась. Ну добре я йду в ванну, потім спати. Завтра важкий день. Хоча мабуть принесе гарні враження. Але по це вже завтра.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий