Переводчик

вторник, 15 ноября 2011 г.

Ні, ну буває ж таке, що крім "Ну блять" нічого сказати не можеш. Чесно кажучи не знаю чого так хочеться сказати. В мене ж усе добре...чи я лише хочу .щоб так було?...
Інколи світ вривається  в твоє життя, без твоєї на це згоди, а мені кортіло б заблокуватись від світу і виходити з ним на контакт лише тоді, коли я того хочу.
Ну добре, полишу цю філософію. бо це може затянутись на кілька постів, кілька десятків постів.
Сьогоднішній день, такий як вчорашній, але щось в ньому не так, щось гнітить мене.
Сьогодні я багато чого робила, їздила в студію, ходила в Мак(дарма я це зробила, крім лишніх калорій, нічого я не отримала, ніякого задоволення) ну і ще щось, правда я вже не пам*ятаю що. Пам*ятаю, що я страшенно не хотіла йти додому, але більше було нікуди йти і нізким.
О, так, єдине, що було більш оптимістичними, це ось це.

Ще дуже непогана моя пика ,але це пика, в душі зараз інакше.
Хорошого,блять, вам всім вечора.

Комментариев нет:

Отправить комментарий