Переводчик

пятница, 25 ноября 2011 г.

Happy birthday, my dear!

Привіт. Я все ще хворію, на превеликий жаль. Мій кашель ніяк не проходить, але ж я не на прийомі у лікаря, тому  розписувати усі деталі моєї хвороби не потрібно.
Але є одна приємна подія, про яку я вирішила написати, навіть дві події!
По-перше, 23 листопада у моєї подруги Альони було день народження! Ій 16 років! Вітаю свою солоденьку! 
Незважаючи на свою хворобу, я все ж була присутньою на її дні народженні. (хоча чесно кажучи для мого організму це було дуже важко)
Я та іменинниця!



Тортик!
По-друге, сьогодні день народження у ще одної моєї подруги - Ані! Вітаааааааю її!!!!
Вітаю, свою солоденьку!!
Ось такі ось гарні події підіймають настрій мені.
Сподіваюсь, що завтра буде чим поділитись, адже йду на день народження до Ані.
Ну що ж, вже пізно, я йду спааати.
Добраніч!

Комментариев нет:

Отправить комментарий