Переводчик

пятница, 2 декабря 2011 г.

Yeaah!

Вітаю! Я повернулась. Охохохо.
:)
  • Я вже здорова! 
  • У мене в понеділок(5.12) день народження! 
Весь робочий тиждень складався з таких дій: встала, пішла в школу, погуляла з собакою, зробила уроки, погуляла з собакою, прийняла ванну, сплю.
Вєсєлушкі.
Але ці вихдні я проведу у підготовіці до дня народження! Це дуже, на мою думку, весело!
Ну прибирання, готовка і всяке таке + обирання одягу на свято зачіски і т.п.(улюблена частина).
 
Хочу розповісти ще про одне моє захоплення - книги.
Особисто я обожнюю такі пости, де пишуть про книги, адже можна знайти для себе щось цікаве. Навіть дуже цікаве!
Зараза я читаю "Джен Ейр" Шарлотти Бронте. Мені дуже подобається, легко читається, цікава. Читаю, до речі, не тому що вона по шкільній програмі, а просто так.
Книгу, що внизу я прочитала нещодавно. Ну дуже ахуєнна. Правда не думаю що її кожен зрозуміє.
А та, що по середині, я купила зовсім недавно. Ну якраз, коли Альоні купувала подарунок.
Аааа, вже не терпиться прочитати!


Ну що ж, це всееее
 =*

Комментариев нет:

Отправить комментарий