Переводчик

среда, 25 января 2012 г.

must be perfect

Вчорашній ранок: я вимикаю будильник зі словами "Та пішов ти к чорту!" і сплю далі. Через годину тато волає "Вставааааааааай!", хоча ефекту від цього нуль. В решті решт я залишилась дома. Поснідала смачнючими запеченими курячими ніжками власного приготування і зайнялась уроками.
Сьогодні мої зусилля були нагороджені двома 11 і однією 10. Бінго.
Зараз голодна як вовк. На дієті. Ну не те щоб дуже дієта, але на три відра менше їдла.
Самсінг мотівейшн фо мі
Ай маст бі перфект. Тому що в вівторок в мене фотосесія в купальнику. А я наїла за зиму "маленький" животик ;)
Зараз збираюсь на фітнес. Потім уроки. На відпочинок, як завжди, часу не вистачить.
Треба навчитись тайм менджменту. Може поможе.

По темі ;)
P.S. Взагалі я не є представником фанатично одержимих дівчат ідеєю "маст бі скіні"

Комментариев нет:

Отправить комментарий