Переводчик

суббота, 10 марта 2012 г.

hey!

Усім і усьому привіт!
Як вже я давно сюди не заходила! Стільки всього нового у всіх, правда я ше не читала, бо не встигла.
В мене теж чимало новго сталось, але я думаю перечисляти не варто, бо вийде якась нехронологічна незрозуміла хрєнь.

Ну суть в тому, що я тепер знову буду поновляти свій блог.
Буду помаленьку занотовувати зміни у житті моєму.

Я ось не так давно почала ходити на малювання, виявляється у мене є потенціал!( а я це блять всігда знала, просто цим сукам лінь було мене кудись віддати). Як тільки намалюю шедевр, одразу ж поміщю сюди.
Так от, лазила сьогодні по інтернету і знайшла чувака який малює ротом! Ну тобто тримає пензлик у роті!
Англійський художник Стів Чамберс з дитинства інвалід, йом у зараз 50, а він створює ось такі шикарні творіння!




Це ж уявіть собі, яка людина сильна духом! І взагалі, незважаючи на фізичну неспроможність він займається ТИМ, чим ХОЧЕ і що йому ПОДОБАЄТЬСЯ. Який же молодець! А ми замість того, щоб чимось подібним занятись або просто робимо якісь банальні буденні речі або взагалі нічого не робимо!
Хіба не так? 
Треба поменше лінуватись, адже час невпинно йде і зникає, назавжди.

Ну що ж, я йду насолоджуватись чайочком і читанням.
Гуд найт.

Комментариев нет:

Отправить комментарий