Переводчик

суббота, 21 апреля 2012 г.

Flowers

Привіт блог!

Ура, зацвіла моя гербера, мій улюблений вазон!

Кактусік)
 В понеділок вже в школу, а ніяк не можу взнати грьобані уроки. Насрать.
Вчора, до речі, мультику "Сімпсони" виповнилось 25 років!!! Ура.
мені насрати на день народження Гітлера, гори він в аду!

Останні кілька днів я якраз підсіла на цей мультфільм, в дитиинстві, пам'ятаю, щодня дивилась перед сном і школою.

Збираюсь до мами, буду ночувати в неї. Візьму фотік. Книжку і вкусняшок.

На вихідні в мене правда є кілька справ, які обов'язково треба зробити:
  1. Поприбирати!
  2. Зробити урокі.
  3. Постірати.
О, а ще мене запросили на день народження! Моя подруга і однокласниця, Віка. Їй 23 буде17(!).
Треба придумати подарунок і що одягти.
Минулого року святкуання виглядало так:

:)
А я так:




Зетс ол :*

Комментариев нет:

Отправить комментарий