Переводчик

воскресенье, 1 апреля 2012 г.

Hey!

Я знові і знову розумію, що мій блог мені життєво необхідний :З


Да, мені без блогу пєчалька.


Ось сижу собі вдома, в останній день канікул, намагюсь робити уроки, але в голову лізуть думки, причому нот бед, і я тепер, блять, не можу ні на чому зосередитсь! Так завжди, коли багато часу - немає чим занятись,а  коли багато справ, то - от би то зробити і тим зайнятись.

ТУПА ЛЮДСЬКА НАТУРА.


Хоча, не треба перебільшувати значення деяких речей, ну або всіх. Бо оті буденні "ужасяківажливі" справи - така хуйня. Якщо людина буде на них циклитись, то я найблищим часом можна використати цю картинку, як  герб.

Доволі справедливий такий герб.

Ну шо ж. Піду я чаюшкі робити.
Скоро почну писати шось толкове. обіцяю.


Комментариев нет:

Отправить комментарий