Переводчик

вторник, 15 мая 2012 г.

Birthday Party!

Хей блог!
Ооо, в мене є чим поділитись!
Вчора в моєї подруги Ясі був день народження! Їй виповнилось 16 років!

День народження вона святкувала в кафе, в центрі, воно так зручно розташовано. Вроді в центрі а вроді і ні. Просто треба з центральної вулиці спуститись вниз вуличкою маленькою і там кафе.

Я звалила з 3-ох останніх уроків, щоб підготуватись до ДН і зробити уроки (я розуміла що після ДН, великим щастям буде просто дойти додому). До того всього я ще з 2-гого уроку хотіла в туалет, по великому. Це була основна причина, через що я понеслась додому.
А ще мене спалила класна і сказала, що я скользкая дєвіца.(Однокласиники потом розказали). Тому я попросила маму позвонити їй і сказати, що я хотіла відпроситись, але не знайшла її і понеслась на зустріч білому другу. А мама позвонила і щось набрехала, бо тіпа "хто ж так каже, що мол срачка напала". А потом вона ходила і обвиняла мене що я заставляю її брехати!

Загалом, вдома я благополучно розібралась зі своїми справами і відправилась на день народження.

Ну а що було далі, складно і описати, і згадати.
Ми пили, їли, танцювали.
Бухали, бухали, бухали.
В туалєті на полу лежали.
Канєшно багато дуже гиржали.
А потом додому в 23:00 почесали.
Деталі не описуватиму, бо соромно буде ...

А зараз сижу тверезію від скаженної дози шампанськоговинавоткиконьяку.
Настраююсь на уроки і вчити білети.

Комментариев нет:

Отправить комментарий