Переводчик

среда, 27 июня 2012 г.

About camp

Я, мабуть, вже казала, що була в таборі з 1 по 21 червня.

Поїхала в табір неподалік міста під назвою "Маяк". (15 км від Вінниці).
Спочатку я ледь не оскаженіла від злості! Мене розчарувало все й одразу. Погані умови, нікого немає з Вінниці, тільки з сіл, всього 1 дорослий загін, решта - малявки, немає розеток і бла-бла-бла...

На щастя, ситуація за кілька днів змінилась на краще! Я знайшла нормальних людей і подружилась з ними, вожата моя - взагалі бомба! Адаптувалась до умов, знайшла розетки, нормальний туалет і душ, в якому завжди тече гаряча вода. Короче все наладилось!

За період перебування там багато чого сталося:

Ми тікали магазин за ковбасою і бухлом, в один такий раз я, до речі, порвала улюблені штани, але Бог з ними!
Одного разу, коли всі поїхали в аквапарк, я, Міша і Аня закрились в кімнаті і лежали на здвинутих ліжках, слухали музику, пили бермікс і жерли ковбаску :З Це так мило :З

Я брала участь у "Міс табору", перемоги не здобула, але не тому що погано виступила, просто як завжди махінації всякі (щоб дітки малі не обідились і т.п.) За мене навіть приїжали друзі вболівати і допомагали готуватись :З


А остання ніч взагалі бомбаааааа!
(Бухати в спасатєля в кімнаті ще й з спасатєльом :D)
ахаха, другий зправа - спасатєль :D

І взагалі, така романтика, вночі жерти ковбасу з хлібом та ще й з вожатою :З

О, а ще я встигла навіть похворіти ангіною там! Між іншим досі не можу вилікуватись :)


Таке враження, що ми там пробули роки 3, стільки всього і всякого сталось! Одне можу сказати це було неповторно, весело і афігєнно!
люблю вас дуже :*

Спасіба тобі лагєрь за все, це було фантастично кльово і супер-пупер-мега-класно!
21 день незабутніх спогадів і вражень!

Комментариев нет:

Отправить комментарий