Переводчик

четверг, 5 июля 2012 г.

Привіт блог.

Якось так настрій підкачав, не дуже класний коротше кажучи.

Обумовлено це декількома факторами: передусім страшенна втома(ЧОГО?!), нервую через дурниці та ще деякі проблеми.
Але тут слід пам'ятати:
Правда це не вирішує останню проблему. (Може я забобонна, але чогось не дуже хочу казати що це за проблема, так як вона стосується виключно моєї сім'ї)


Ну з негативним ми закінчили.
А тепер коротко про головне:
  • Я вже вдруге просипаю пробіжку :D(О, дааа, я просто обожнюю спорт)
  • Вчора я їздила до Міші( :* )
  • Ще я знову почала ходити на фітнес.
  • 
    ХОЧУ *_*
    НАРЕШТІ ПРИДБАЛИ ПОДАРУНОК НА ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ АЛІНІ.(7 липня буде їй 16)
  • Більш менш непогано харчуюсь. (Хоча пролажала з батоном, баунті, снікерсом, чізбургером)

  • Я собі купила рожеву помаду і туш.

А ще я домовилась з другом на проведення акції "1 день без ВК"  і далі хто довше зможе протриматись. Я вже 2 дні не захожу, до речі, дуже кльово. Набагато легше, день довший якийсь :D

А ще сьогодні я випадково вирвала сережку з носа і все залила в хаті кров'ю. Вдома були лише я і моя подруга, ми ледве зупинили ту дурну кров.

Це все, я йду спати, бо завтра треба раненько встати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий