Переводчик

пятница, 31 августа 2012 г.

Goodbye summer, hello autumn!

Привіт блог! Сьогодні останній день літа, а завтра вже осііііііііііінь!
Завтра 1 вересня. Мій останній перший дзвоник у школі і весілля моєї любої сестрички, Натусі. День буде феєричним!
 
29 серпня: 
  • я купила усі канцтовари!
  • купила шкарпеточки, щоб їх біс узяв, вони ж ЗАВЖДИ МОМЕНТАЛЬНО РВУТЬСЯ, але без них нікуди
  • поїхали з Сашою на сг, зустрілись з Ірочкою

  • гуляли на шкільному стадіоні 11 школи:
    
  • скурили сігару, яку папа подарив чогось Саші в свій день народження зі словами "Я же должен тібє што-та падаріть". П'яний короче був.
  • я збігала до мами пожерти
  • потом ми ше трошки погуляли і пішли додому, як завжди - пішки
30 серпня, вчора:
  • Встала, поприбирала, приела себе в порядок.
  • подивилась 2 серії "Відчайдушних домогосподарок" 
  • пішла і купила собі колготки, листівочку для сестри і взуття (Алін,  тебе по-моєму такі ж самі, але цей зелений мене покорив *_*)
  • потім поїхала на сг до Ірочки, намагались підключити нет - нічого не вийшло
  • пішли гуляти
  • до нас дорубились гопнічки, но не тут то било, вони молодші за нас, а за нами криша постарше;) Іра подзвонила Марченкову і він з дружками прийшли до школи і нагрузили цих борзих малявок, теж мені круті. Понапялювали спортівні костюми і ходять одінакові, як китайці. Але так весело було їх обломати!
  • прийшла додому пізно і пішки і вклалась спати *_*
 
А зараз піду приводити себе в порядок, пообідаю і піду за квітами на завтра, також треба приготувати одяг на завтра, в школу і на весілля.
 
 

2 комментария: