Переводчик

четверг, 20 сентября 2012 г.

i want friday!

20 вересня(четвер):

ПРИВІТ БЛОГ!

Я просто в пречудовому настрої. День просто айс.
  • В школі чергувала, на уроках не була.
  • читала книжку, Булгакова "ММ", нарешті в мене на це знайшлось кілька вільних годин, о дааааа, книжки, I miss
  • потом мене шось дьорнуло поїхати на сг в 11 школу
    о да, вона така убога, мені навіть коридори тісніши стали, геть не віриться, що я собі там спокійно вчилась 9 років. анбелівбл.
    там побачилась з Ірою, яка мене обіймами збила з ніг, під ноги моїй колишній, а їх тпеперішній учілці по мові. о даааа.
  • зашла до мами, вона якась скучна
    тоже була удівлєна місцем де я жила раніше. воно все таке якесь емоційно опустошене, викликає писемізм і угнітає, і дім і шк, і все-все.
    це так взагалі странно, місця і люди, які були частиною мене, яких я любила, тепер якісь чужі і не мої і отвратні. це все одно, що живеш собі з ногою, бриєш її, миєш, креміком мажеш, любиш милуєшся, а тут бац, тобі її відрізали, і якась вона тобі як від чудовіща відрізана.
  • дома покупалась в гарячій водичці, наготовила кашки гречаної
  • зробила частину уроків, на всі немає ні сил ні бажання. і інтуітивної потреби. це главне.
 
Жду вже завтра. Хороший день такий ця п'ятниця. Приємний.


Комментариев нет:

Отправить комментарий