Переводчик

воскресенье, 28 октября 2012 г.

перший дощ


Надворі сьогодні пішов справжній холодний осінній дощ.  Це була, мабуть, остання нотка тепла. 
Треба шукати шапки, рукавиці, сапожки, пуховіки. 
Правда половини з цього всього в мене нема.

Вчора вночі я таки дивилась страшилку. "Звонок". Класіка.
Сижу собі така дивлюсь і тут бац, вирубається свєт, в хаті темно, ше й ноут в лице світить. Хоч хуї показуй, нічого не буде видно. А потом такий свєт бац, і врубається, а тєлєк вибило і шипить, так як в "звонку".

Бррр, мабуть, всі обісрались би, тільки не я. Чогось я вспомнила Машу.
Ах, да і за 15 хв до кінця фільму, де мала бути сама розв'язка, ноут сів.

Сьогодні утром я запуталась з цим ідотським врємям. Зато виспалась і встала рано.
Додивилась "Звонок", тьфу, цікавий, но ні каплі не страшний, того я ше "Звонок2" подивилась.

Поїхала на сг до Аліни, вона ж завтра їде в санаторій на 2 тижні :(
Вирішили прогулятись, надворі такий дубак. Но мені норм. Підішла Ірочка. Пішли зустріли Альону з Максом. Шлялись собі тако.

Ми ж ще з Машою домовились зустрітись в 18:00, но вона години дві виїжала від Любаши, я впринципі теж, но через неї, бо чого ж мені їхати, якщо її ше нема?
Намокли, замерзли, попсіхували.
Сиділи на 14етажці з Ольою, но не довго бо холод дикий, коли в тебе мокрі ноги.

Зато в мене закрутились волоси і я устроїла фотосет.

Ше з Дімою весь вечір говрила, ми, напевно, години з дві патякали такого собі про шось.
А тепер йду дивитись ще страшилкууууууууу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий