Переводчик

четверг, 22 ноября 2012 г.

будні болєющих



просто прекрасно сидіти дома, по-тихенько розв'язувати проблеми,  хоч я і розумію, що щосекунди їх все більше, но плєвать.
щодня хтось заходить в гості, приносить сіги і пічєня "Марія". чай, балкон, чай, музика і разгавори серйозні і не дуже, таке от життя, іногда приходять ше й з гітарою,як от сьогодні, і ми співаємо пісні і знімаємо кліпи.

і як жаль шо не вмію ні грати, ні співати, от з цього можна внатурі черпати енергію!

надворі осінь, така прекрасна. повітря уже морозне і свіже, напоминає зиму. попереду куча днів народженнь, но чогось це не приносить багато восторга, бо хочеш зробити всім класні і вражаючі подарунки, але на все тобі просто не вистачить грошей.
 я би хотіла бути похожою на ліс -він ідельний завжди. в будь-яку пору року, в будь-яку погоду, завжди


кажуть молодість - це найкращий період в житті людини, і я в це щиро вірю, адже ти вже достатньо дорослий, щоб приймати рішення, обирати що тобі подобається а що ні, але твоє життя ще не обтяжене ні серйозними обов'язками, ні серйозними проблемами.
я не хочу упустити свою молодість і насололджуватись кожною її секундою, і  нехай далі називають мене безрасссудною, дурною, безвідповідальною, наівною і нічого не розуміючою в житті, я буду все одно  займатись своєю неперепираємою "хуйньою", тільки тому, що мені просто хочеться і подобається...



Комментариев нет:

Отправить комментарий