Переводчик

понедельник, 19 ноября 2012 г.

Ох, прекрасно як.
Обожнюю
Приходила мама, принесла мандаринок і бананів. Пили чай, каву, говрили, дивились фоточки, я розігріла мою фірмєнну картошку.


Заходили Оля, Яся, Діма, Присяжнюк - провідували мене, постояли на площадці, покурили і розішлись.Ахаха а потом вони застряли в ліфті! 2 рази!

Оля ввечері ше раз провідала мене, знову чай, "Марія", балачки про все, балкон ;)

Папа приніс жрачки, оооо, ноут кравать, чай, балчки по тіліфону з Дімою, про що? Та сложно сказати про шо ми говорим по суті ні про шо. Но говорим і ржем!

Пішла Олі зошит заносити. Даааа, зошит, вдруг Оля захотіла вчитись :) Но папа повірив.
По дорозі додому зустріла Славіка з Нікітою.

Охохо, і тепер я дома лягаю спати, завтра в мене дєл просто з головою . От шо я буду робить?

Комментариев нет:

Отправить комментарий