Переводчик

суббота, 20 августа 2011 г.

Доброго усім ранку!
Ось я щойно переглянула усі блоги, читачем яких я є. Ні, я не буду писати про улюблені блоги, так як таких навіть немає. Мені усі подобаються. Але ось, що я зрозуміла: зовсім неважливо про що ти пишеш, чи про моду, чи про те, що ти купуєш, чи про подругу, яка тебе вже дістала, головне писати щиро і від душі, тоді блог дійсно цікаво читати! І як на мене, то дуже цікаво,коли люди пишуть про своє особисте життя, адже лише спочатку не зрозуміло хто така "любимая Анечка" або якийсь там Валєра, але через деякий час це стане зрозуміло. Таким чином можна пізнати багато нових цікавих людей, навіть стати друзями! Хай і лише в інтернеті. Ви можете підтримувати своїх інтернерт-друзів, коли їм погано, а також просити поради у них, коли у Вас негаразди. Як на мене, це чудово!
Але кожний обирає сам, про що писати. Можливо хтось хоче відчути себе реддактором модного журналу, а хтось переніс рядки з свого щоденника на сторінки інтернету. Головне зробіть правильний вибір, і пишіть, про те, що ДІСЙНО хочете. І все буде добре! :)


Комментариев нет:

Отправить комментарий