Переводчик

воскресенье, 23 октября 2011 г.

Доброго вечора!
Стільки цікавого відбувається у житті!
Почну з останніх приємних подій :)
У моїй старій школі був конкурс щось на зразок "Пара осені".
Такий гарний був концерт, і як я очікувала, Алінка і Віталік отримали перемогу!
Хоча мені сподобались всі учасники!
Ось наш танець! По моєму класний :)

А ось і самі переможці :)

Ну а це я перед концертом :)


Зараз сижу вдома, нудьгую, бо ледача :(
 Ліньки піти погуляти, а треба було б! :)
Але я провела чудові вихідні у мами, ми були такими ледачими, але так чудово провели час, дивились фільми, розмовляли, спали до обіду, їли вкусняшки. Клааааас :)
Все чого мені не вистачає зараз, це журнальчиків, до речі, для любителів преси можу порадити сайт, де можна почитати пресу онлайн, не купуючи :) Можливо комусь знадобиться.
http://online-journal.net/
Завтра у мене вдома буде такий собі "дєвішнік". З музикою, фільмами, розмовами, сміхом та різноманітними смачними штучками. Всякі спогади, смішні історії і таке інше. З мене тортік, правда я ще не не придумала, який точно :) Але точно смачний :)
До завтра :*

Комментариев нет:

Отправить комментарий