Переводчик

понедельник, 24 октября 2011 г.

Я завжди несерйозно відносилась до забобону, що не можна нічого планувати наперед, бо все піде шкереберть. Але на цей раз так і вийшло. Буквально вночі мій тато захворів, і залишився вдома. Моя вечірка, як кажуть у народі, накрилась мєдним тазом. Я страшенно засмутилась, адже я так хотіла, щоб це був один з найкращих наших зборів!
Зі словом "дєвішнік" одразу асоціюється уривок з серіалу "Skins" :)
Хоча він мені подобається, я, на відміну від багатьох інших, не намагаюсь робити як вони, бо хочу бути на них схожою,  щоб виглядати такими ж обезбашенним достатьно просто не соромитись власних почуттів та бажань і не боятись діяти. ;)
Спочатку, я думала, що сьогодні я проведу як і всі вихідні, коли тато вдома. Він - перед тєлєком, його улюблений канал "Діскавері" або щось подібне йому, я - за компом.
Але, дякуючи Богу, у мене є собака Ребечка :*

Ну її ж бо потрібно вигулювати, я домовилась про зустріч з подругою. 
До зустрічі залишалось десь з півгодини, я почала дивитись фільм "Пірати Карибського моря" і до мене приєднався...тато. Та півгодини швидко збігли, я ще довго гуляла з Ребеккою, потім без неї :) Повернувшись додому, ми з татом сіли додивлятись фільм, і таке  проводження часу разом мені дуже сподобалась, адже це був такий собі маленький спільний інтерес! Ну і ось, день збіг :)
А такий гарний видався день!

Комментариев нет:

Отправить комментарий