Переводчик

суббота, 5 ноября 2011 г.



О, так, я знаю, в мене найобновляєміший блог :)
Але якщо не виникало бажання писати, то доволі по-дурному було б пересилювати себе, чи не так?
Ну почну з канікул, загалом пройшли вони дуже добре :)
На канікулах я разом зі старими однокласниками відвідали столицю України - Київ. Хоча це був мій не перший візит, проте місто все одно вразило своєю красою :)


 Поїздка мені дуже сподобалась!
Ще було багато цікавих прогулянок з друзями і з ...Ребеккою! :)



Осінь у нашому місті цього року дуже красива! Ще треба назбирати листочків для гербарію.
Загалом робочий тиждень пройшов нормально, навіть чудово, бо ми чергували. Завтра на мене чекає багато справ. А яких саме ,розповім пізніше, збережу, так би мовити, інтригу :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий