Переводчик

суббота, 12 ноября 2011 г.

Привіт, мій любий блог!
Нарешті можу написати сюди щось суттєве :)
Вчора в школі у мене розболівся живіт, я відпросилась і пішла додому, подивилась два клааааасних фільми! "Шепіт" і "12". Раджу всім подивитись! Потім на вечір намітились грандіозні плани. Моя подруга вмовила мене піти на дискотеку в один з найкращих клубів міста. Хоча дискотека з 17:00 до 21:00. (Ми ж бо неповнолітні, тому для нас лише такі), відірвались ми пречудово! В наступну п*ятницю підемо знову :) 
Сьогодні я до обіду поспала, весь день провалялась, а потім знову пішла гуляти з подругою по вечірньому місту. Ми так чудово поспілкувались! 
Насправді я вважаю.що спілкування, це одне з найкращих чудес, якими наділено людство!
Ах, також мені дуже сподобалась підвіска, яка тепер лежатиме у моїй шкатулці :)

Ну а це от я в п*ятницю :)

 Всім солодких снів або...приємної ночі :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий