Переводчик

воскресенье, 15 апреля 2012 г.

Happy Easter!

Усіх  вітаю зі святом Пасхи!


Мій ранок розпочався з того, що я поснідала пасочкою і чаєм. Уммм, ням-ням. Скоро прийде мама. Ми сядемо за стіл і будемо ще їсти пасочки ^^

Вчора я трошки поприбирала, повикидала всякий хлам з тумбочок. В мене виникло сильне бажання позбутись УСЬОГО старого, непотрібного. Такого, на яке ми кажемо, хай лежить, може знадобиться, воно ніколи не знадобиться!
До того ж. позбуваючись старого, ви звільняєте місце для нового! А взагалі я не можу довго затримуватись на чомусь одному і тому ж, неважливо що це, але не можу, завжди прагну змін, чогось нового.

Ось нещодавно поміняла дизайн в блозі!
ДО


ПІСЛЯ
Позавчора влаштувала собі кіномарафон:)
Я не пишу відгуки про фільми, бо у кожного свій смак, і взагалі до фільму завжди можна знайти опис і зрозуміти подобається він чи ні. Тому просто рекомендую.
" Все умрут, а  я останусь", "Сдохни, Джон Такер!"


Усім гарного настрою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий