Переводчик

вторник, 17 апреля 2012 г.

My sick and my dreams

Привіт, блог!
В якомусь пості я писала, що хочу пофарбуватись в червоно-вишневий. Так от, так, як я люблю здійснювати мрії, то саме в понеділок настав для цього час.
Коли я прийшла в перукарню, мене попередили про можливі наслідки мого задуму і я, зваживши усі власні за і проти, передумала. :( Правда, це стосувалось лише кольору, я не з тих, хто відмовляється від своїх ідей! ;) В результаті я помілірувалась. Вийшло соу гуд!
До речі, так як я вже пішла в світлий колір, то буду реалізовувати свою мрію зі світлим відтінком волосся. Тобіш, якщо з темних відтінків май дрім ваз вишньовий, то з світлих я тащусь від такого:

Сьогодні мені запломбували зуб, я ходила в лікарню, мене ше залишили. Решту днів планую відпочиваааати. Я маю на увазі відпочивати не лише від школи і буденних справ, а від усього(компа і т.п.). Думаю це буде мені на користь!
Бі хеппі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий