Переводчик

вторник, 17 апреля 2012 г.

I love my city, realy love

Дуже багато разів бачила, як багато хто мріє переїхати в інше місто країну і т.п. Як пишуть, що міста їх мрії - Париж, Нью-Йорк і т.д.
Але в мене виникло кілька питань.
  1. Чим вам всім не подобається ваше рідне місто, країна? Їх, як і батьків - не обирають. І вони такіж рідні! Хіба у вас  з ними не пов'язані сотні  теплих спогадів?
  2. Одразу кажу, це стосується не всіх, але ЩО ВИ ВЗАГАЛІ ЗНАЄТЕ ПРО СВОЇ НЬЮЙОРКИПАРИЖІ?! Ну, безперечно, крім того, що вони гарні на картинках.
Ще додам, що я не маю нічого проти тих людей, подібні бажання яких мають дійсно адекватне нормальне підгрунття, а не штибу "моє місто не таке класне і  гарне як Лондон, Лондон - гарний, я знаю, на картінках бачила, а моє міто/країна дєрьмо страшне". І також не маю нічого проти переїздів, адже дійсно це цікавий досвід, але хіба важко просто хоча б (я вже не кажу про любити) поважати свою Батьківщину?!  І все ж кожна людина має право на свою думку, але одна справа, коли та ненависть теж має якісь реальні, адекватні підстави, а не спровокована богпоймичим!(Крутостю, модою, ще якоюсь хєрньою?)

Ну це був ліричний відступ. Так от, я люблю своє місто, дійсно люблю. (Вінниця, якщо шо)Не тому шо так треба, чи шось таке, а тому що воно реально подобається мені.
Ось познаходила кілька раритетних фотографій мого міста. За часів молодості моєї мами. Так сподобались :З


А тепер трішки сучасної Вінниці!


Дякую за увагу! :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий