Переводчик

четверг, 24 мая 2012 г.

last day in school

Привіт блог.

Сьгодні був останній день в школі, завтра лінійка.(Боже, як це я взагалі прокинулась в 6:30, заснувши в 2:00, та ше й після вчорашнього) Правда попереду в мене ще 11 клас, але то вже таке. Клааааас, більше ніякої школи на 3 місяці! Нахуй, нахуй і ще раз нахуй її!
Тепер прокидайся коли хочеш і лягай коли хочеш, роби що хочеш, ніяких тобі уроків, бухай скільки хочеш, гуляй коли і де хочеш.
ОДНИМ СЛОВОМ - СВОБОДА!
Фак єа!

Сьогодні мені видали книжки і вперше мені не кортіло їх полистати і роздивитись, даже нюхати не хотілось ( цей дико-класний запах нових книжок, ула-ла). Це мабуть я вже зовсім виросла. Меше ще так страшно налякала ця цифра 11 на всіх книжках, мені не віриться, що це мені видали, бррр.

Боже, це ж скоро ЗНО здавати, і вступати в ВУЗ. ГОСПОДІ!
Вдома в мене такий кстаті срач, що ужас, мабуть треба поприбирати. От шо я дуже не люблю це сидіти в срачі, він відбиває у мене натхнення на будь-що.
Мама вчора додому поїхала, вона пожила з нами поки я здалм екзамени і поїхала.
Тепер все знову на мої плечі.

Сьогодні ще треба буде сходити декуди в справах і я вільнаааа.

Завтра день развлєчєній, правда на даний момент є декілька проблем, які треба владнати. Але то формальності.
Якийсь скучний пост, ну ладно.

2 комментария: