Переводчик

вторник, 26 июня 2012 г.

Summer, 1 post)

Блог, привіт!
Нарешті я звільнилась від турбот, плюс повернулась додому з табору!
Тепер я зможу описати і розповісти про все, що зі мною сталось за майже цілий місяць літа.(Ох, ніфіга собі час летить!)


Зараз рівно 1:00. Завтра мені треба встати в 7:00. Навіщо так рано? Та щоб встигнути на хуєв автобус, який їде в сраку(ну ладно, не буду утрірувати, просто в село чи шо). Навіщо? Бо в тій сраці живе хлопець, з яким я познайомилась в таборі, і я хочу відвідати його. (Я хочу відвідати його? Може я їду туди, бо просто люблю його?)
Завтра потрібно буде ще не забути поповнити рахунок, щоб подзвонити однокласнику, інакше він образиться, а так як я пообіцяла подзвонити, я подзвоню. І ще треба взяти в дорогу щось поїсти, так як  я і сама проголодаюсь та ще й їду з подружкою і її хлопцем.

Надворі ліпаше страшний дощ, фу. Люблю дощ влітку, але ж не настільки!

Анонс на наступні пости(ну це таке собі нагадування, а то придумаєш класну тему для посту, а поки збирешся і напишеш його, то вже й забудеш про шо хотів написати): поїздка в Київ, фотозвіт з дня молоді, фотозвіт + розповідь про тусовку сьогодні, поїздка до табору, останні дні травня.

Всім піс =*

Комментариев нет:

Отправить комментарий