Переводчик

понедельник, 16 июля 2012 г.

Привіт блооог!
Що сталося за 11 днів моєї відсутності тут? Та загалом багато чого, ось зокрема деякі події:
  • 7 липня ми чудово відсвяткували день народження Алінки :*

  • 8 липня я провела з сестрою, ми гуляли, були в Макові, ходили по магазинам, я купила собі юбочки:
 
  • 9 липня до мене приїжав Міша :* 
  • 11 липня я їздила до Міші:*
  • 12 липня ми зустрічались з одноклсаниками(випуск 9 класу). БОЖЕ, ЧОГО ТАМ ТІЛЬКИ НЕ СТАЛОСЯ. більше не п'ю
  • 13 липня нове взуття

Більше нічого суттєвого за ці дні не відбулося.

Сьогодні я сиділа весь день вдома.
Прокинулась аж в 11:00, тому що лягла в 3:30, бо не могла заснути, сука, довелось книжку читати ^^. (Джейн Остин "Гордость и предубждение") Ніч, книжка, чай, ммм романтика :D
Вирішила сьогодні розслабитись, так би мовити, прийняла ванну! Правда дуже швидко стало пекельно жарко!



Потім я поприбирала, зараз збираюсь на фітнес, віу.
ЯК ЖЕ Я ХОТІЛА Б ЩОБ В МЕНЕ БУЛА ІДЕАЛЬНА ФІГУРА ПРОСТО ТАК, БЕЗ ЗУСИЛЬ.
Ну все, я побігла!Всім піс =*

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий