Переводчик

воскресенье, 15 июля 2012 г.

Я, як завжди забула про блог, проте, можливо, це знак, що моє життя зайняте чимось більш важливим, цікавішим?
Думаю, саме так воно і є.
Я хочу поділитись тим, що зі мною сталось.  Але трохи пізніше, завтра.

Приїхала сьогодні від мами і нічого не робила, просто читаю книжку, мрію, згадую, надихаюсь.
Приємно відчувати, коли в тобі енергія, ніби маленьке вогнище, розгороється і проникає в кожну клітину твого тіла, ти готовий до нового, цікавого, неперевершеного, феєєричного!
НЕ ЗАБУВАЙ


Це літо - дійсно чудове, наповнюйте його самі, і якщо ви сидите з думкою "я просрала літо", то проблема у ВАС САМИХ, наповнюйте це літо самі, не лініться, ледачі суки!
може допоможе
Сьогодні "екватор" літа, від завтра в нас залишається менша половина літа. Так що все у ваших руках.

Це загалом був  мій привіт, щоб ніхто не забував про мене, щоб не подумали, що я здохла.
;)
=*



2 комментария: