Переводчик

воскресенье, 22 июля 2012 г.

китайські ліхтарики

20 липня:
  • я не сходила на фітнес
  • тому що я була в друга Саши на чаєпітії
ми жерли печиво, слухали як він АФІГЄННО грає на гітарі, дивились фільм "Поворот не туда".   Це ужастік із розряду таких, які треба дивитись обов'язково з друзями. ТО ШО ВИ БУДЕТЕ БАГАТО РЖАТИ  - ГАРАНТІЯ. Особливо фраза головного героя "дорога на Мєдвєжью гору", бля в нас була істєріка. Його інтонація, голос і постійний покерфейс не залишать нікого байдужим :D

  • потом я ходила по ділам до Іри додому
  • потом зробивши всьо шо нада,і раз ми були на СГ,  я і Іра пішли на садік, перелізли через забор і тусувались там. ох, ці душевні разгавори, уммм.
  • потом по дорозі додому ми зустріли Вітю (наш бивший однокласник) з його дружками, попросили в них мєлочі. Вони думали шо це мені на проєзд, а насправді то я морозива захотіла! ;D
21 липня:
Так, вчора, шо було вчора...Ааа, я приїхала додому, бо ж ночувала в мами. Там робила всякі повсякденні штуки(мила посуд, убирала і т.п.). Ввечері ми(я, Аліна, Іра, Саша, Марчєнков) зібрались піти на набережну, щоб запустити китайські ліхтарики. ( о дааа, 1 фонарік на 5, бо всі на мєлі :D)Но в ітогі ми рішили шо піти купити їдла шоб пожерти і зернят, шоб кидатись в людей куди веселіше. А обливатись соком - це вообщє мічта!
А коли в магазіні Саша розказав, як його знайома ВКРАЛА з магазину пачку "Рафаелло" і бутилку ДЖЕКА ДЕНІЕЛСА МИ І ВПРАВДУ АХУЄЛІ. ГОСПОДИ, ЯК?!
Побродили ми по місту, поїли, поржали. Рішили якось сходити в "Віденьску каву" на кальян, потом туди ж послухати концерт якоїсь групи, яка грала в центрі, потом ми шукали дом нашої мічти, вірніше Сашиної мічти, но там будуть жити всі наші.Та холод взяв своє і ми близько 22:00 пішли додму. Цікаво, це зараз у всіх погода таке ГАВНО?
Потом я ше до 23:00 сиділа з Сашою недалеко від мого дому і ми довго говорили.


Сьогодні:
Погода - гавно.
Вихідний - тато дома, пригласити нікого не можу - гавно.
День похожий на типічний вечір зимиосінівесни - сидиш, жереш, задротнічаєш, дивишся фільми. Уууу, заєбісь просто!
А завтра в нас фотосет на ПИРОГОВА від модельної школи. Ше й в 9:30! Уммм, кльово, ми маєм бути в платтячках, уууу навєрно вони должні бути з шкур медведів, бо іначе ми ріскуєм задубіти!
Дивилась фільми, кайфові.
"девушка напротив"  дуже змахує на "райское озеро" і "Алфавитный убийца"


Listen or download Nirvana Smells Like Teen Spirit for free on Prostopleer

Listen or download Nirvana You Know You're Right for free on Prostopleer

Listen or download My girl, my girl, dont lie to me for free on Prostopleer

Комментариев нет:

Отправить комментарий