Переводчик

понедельник, 23 июля 2012 г.

література - наше все

Сьогодні я здивувала сама себе.
Все почалось з того, що треба було себе якось заняти на цей невдалий вечір, але я так захопилась, що тільки щойно опам'яталась, а на годиннику добрих майже 2:00 .

Вірші, поети, письменники, все що якось пов'язано з ними, я буквально в це все провалилась!
Взнала стільки всього цікавого! І ЦЕ Ж ЛИШЕ ЗА ОДИН ВЕЧІР! Правда не слабий в мене вечір. До двох часов ,ага.
 Боже, завтра покидаю трохи віршів сюди, рука вже болить від писання, я завела собі зошит для віршів, весь вечір писала.
Я й сама не знала, що я настільки  люблю літературу! А сьогодні, так взагалі ніби одержима.

І от шо мені ше пришло в голову.
З якою легкістю я знаходила буквально все, стосовно чого в мене виникали питання. 
Але якщо звернути увагу наскільки в нас розвинуте суспільство, то стає дуже соромно. Адже люди раніше були набагато обізнаніші у багатьох речах, на відміну від наших сучаснків. А насправді можливостей у нас то  набагато більше, щоб розвиватись і розвивати свій світогляд!
Тільки подумати СКІЛЬКИ НАМ ДАЄ ІНТЕРНЕТ.
ідіоти.

книжки - ван лав форева!



2 комментария:

  1. картинка клас в точку

    P.S. убери плыз в настройках код который запрашивает набирать при добавлении комментария

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. о даааа, ок, убрала, я то думала, что оно было убрано :D

      Удалить