Переводчик

вторник, 31 июля 2012 г.

безсонні ночі

Нещодавно, я все ж вирішила нормалізувати свій режим сну. Лягати пізно - я не проти, а те, що я ТУПО НЕ МОЖУ ВСТАТИ РАНІШЕ 11:00, мене бентежить.
Но всьо пішло по пизді, почалась страшенна спека! В хаті температура під +31! Спати в ночі неможливоооо, я вже і вверх ногами лягала, і поперек, та без толку ,як же намучалась! В результаті поспати можна десь зранку, але не вночі...Може забити хуй на правила і спати дньом? А вночі робити все шо треба?
Було б взагалі кльово десь зараз перекантуватися, жаль, що в мене немає бабушки, що жила б у селі поряд, або дачі, або друзів у селі, або друзів з вільною хатою.
Мене дратує жара в домі, відповідно дратує і перебування в ньому.
Хочу в ліс, в село, за місто! Де прохолодно, гарно і затишно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий