Переводчик

среда, 1 августа 2012 г.

Hello, august!

Хеееееей ;)
Как ти тут, мій блог?Умм? Я чудово! Хворію? Да! Но мені плєвать!!!!!
Кстаті, сьогодні вже 1 серпня!


Сподіваюсь, серпень буде таким же класним, якими були червень та липень! ;)
Хоча я думаю, що і осінь буде класна, а зима ще краща! Та то такоє...


Вчора прибирала вдома, потім пришла Аня і ми дивились "Американський пиріг2"! 

Сьогодні теж сиділа вдома, але потім пришла Іра і ми дивились "Американський пиріг3"!
Ахахаха, да от такі в мене дні, один схожий на інший, та це все через недобре самопочуття, вчора я лягла спати о 22:30! Востаннє таке було ще в травні!

Короче я активно борюсь з хворобою, правда морально :)
Хочу афігєнний серпень, чого і вам бажаю!
:*

P.S. Люди, дивіться "Американський пиріг"! Він врятує вас від нудьги, а якщо вам і так весело, то стане афігєнно весело!

Комментариев нет:

Отправить комментарий