Переводчик

суббота, 4 августа 2012 г.

я хочу свята

Да, добрий вечір, блог.

Поговоримо про минулі дні? Нє, вони гавнєцо. Ну взагалі то дні як дні, но моя душа прагне чогось феєричного, як от завтрішня поїздка на дачу з ночовкою  до Ані.
В мене адськи болить горло, походу там якась кістка чи шо. Бляблябля.

2 липня:
Ми з Ірою
  • ходили в секонд за шмотками для фотосету - не нашли
  • купили 2 шматки торту
  • подивились 4 частину нашого любімого фільм
  • потом я провела Іру і до мене пришла Аня
  • і ми пішли гуляти з Настьою
3липня
  • я поїхала до Мішки :*
  • я позвонила Ані, щоб вона забрала мене додому з автовокзалу, бо в мене немає грошей :D я б то і пішки пішла, якби дорогу то знала
  • я почала читати дууууууууже класну книжку! Рей Бредбері "451 градус по Фаренгейту"

На щастя, я вже просто капєц як хочу спати, що неочікуванно і радує, хоча я вважаю що вживання валер'янки замість аскорбінок цьому явно сприяє.
Тому втомлена і сонна прощаюсь. Я взагалі не дуже в курсі шо я написала.

ХОЧУ ЧОГОСЬ ВЕСЕЛОГО


Комментариев нет:

Отправить комментарий