Переводчик

воскресенье, 5 августа 2012 г.

great time spent in a cottage

Хей бложище!
Вчорашній день був клааасний! Ми (я, Саша Лєлюх і Аня)  таки поїхали до Ані на дачу!
На автовокзалі:
В нас їх взагалі три, я завжди з найменшого і з найзадрипанішого їжджу до Міші, а тут ми їхали з другого,  заходим і я така на все горло: "Ого, какой большой!!". Люди так на мене подивились, ніби я з Залупенців якихось вирвалась! :D
Потом, бачу Аня з Сашою сіли на лавку, підхожу і кажу "Маладиє люді!" а всі баби взяли і пообертались, тоже мені "молоді люди"! :D

Там так гарно в цьому дачному селі, всі доміки такі різні такі гарні!

Приїхавши, ми сразу пішли на дамбу. Там так стаєш під дамбою і з дирочок на тебе вода ллється, як водоспад! І плювати шо в мене було купальника, і плювати шо я купалась в Аніному платті! Ще на пляж ходили, покупались кароче.
Накупавшись я, Аня і її брат Сірьожа грали в карти, в брідж і я ВИГРАЛА!
Ше на гітарі трошки побринькала, кайфушаа, це так заспокоює, знать би раньше!



а це ми з Анькою знайшли таке живописне місце!

Ну і врешті решт я з Сашою поїхали додому. ( Залишитись на ніч я не могла :( )
Якогось невідомого нам чорта ми рішили йти з автовокзалу додому пішки і плювати, що довелось йти з одного кінця міста в інший, зато так класно прогулялись!

Зараз я збираюсь до мами, завезу їй поїсти, потім зустрінусь з Альнокою, вона з моря нарешті приїхала! Давно її так не бачила, що аж заскучала! Отакі от плани на сьогодні.
Гудбай :*

Комментариев нет:

Отправить комментарий