Переводчик

пятница, 10 августа 2012 г.

кніжкі і кусочєк щастя!

Прівєт. Да, відчуття того, що ти щасливий дійсно приходить несподівано, я вже навіть скучила за цією ейфорією. Загалом треба по порядку.
Вранці я виконувала деякі доручення, а попутно я зашла в книгарню :З Хотіла купити книжку шось там тіпа їж, молись, люби, чи шось таке, але не було. В ітогі я взяла три
Настрій вже доволі сильно піднявся, і плювати шо то були гроші на їду, буду варити рис і жерти гречку, на воді. Хотя чьо, ше посолю.
Послєднім пунктом у списку моїх наполеонівських планів було поїхати до мами, тому я ше й з нею доволі немало набалкалась і ше більше ми нагиржались.
А далі як завжди гуляла з дівчатками. Поїли аля економ клас(багєти з "Сільпо" і сок) і катались на трамваї. А потом рішли фактично з однієї кінечної йти пішки до іншої. По дорозі додому ше й з Аньою зустрілась.

Так вот, про щастя. Їхала я така в трамваї, згадувала все що сталось цим літом. Все, що я втратила і що отримала. Все те що заставило мене хоч щось зробити або задуматись. Так би мовити підвела підсумки, і знаєте, ледь не розплакалсь. Так добре, коли все добре. Пройшла навіть моя тимчасова агресія і ненависть до людей.Я знову почала нормально спати. Життя налагоджується.

Не можу вже дочекатись завтра. Буду клеїти 99 фоток в альбом, які сьодня забрала і читати мої нові  книжечки, ууу :З

Комментариев нет:

Отправить комментарий