Переводчик

среда, 8 августа 2012 г.

важна місія

Хелоу!
Вчора:
Я пішла гуляти з Машою і її подружкою з Ладижина :З
Ми в парку купили шаріка з гелієм і дули його, знімали відєо :З
Потом пішли в Мак і я нарешті купила собі Біг Мак ооооо, як же давно я його не їла!

Потім я побігла на іншу зустріч. З Сашкою Аньою і Наташкою, Сашку ми місяць не бачили, вона була на морі. Зустрілись ми канєшно же на фонтані, но пішли на раойн звідти. Бліін, як це ми втиканули пофоткатись. Ідіоти.
Хотіли купити в нас на районі снафф, но не було, обійшлись рево.
Гуляли, гуляли. Ржали, ржали. І вдруг рішили попрікалуватись з чуваків, стрєльнули в них 2 грн, а потом зав'язався разгавор ніачом, ми їх тролили, вони нас.
Но я з одним чуваком случайно заговорила про книжки і пішло-поїхало. Всі короче поуходили, і тільки ми до пів 12 говорили про літературу, психологію і тупих людей :З Оце то кайфово. :З
Вдома ше з Мішуткою поговорила, потом ше почитала свою любіму кніжечку і пожерла бутерів, худєю, хулі.

А сьогодні в мене важлива місія, розмаражую халадільнічєк. Дурацкий папа, от хай сам би його розмаражував! Тепер буду привязана до дому не знати скільки, бля.


1 комментарий:

  1. так и находятся однодумы-единомышленники(как вот этот парень с которым ы проболтала до полуночи)

    ОтветитьУдалить