Переводчик

воскресенье, 26 августа 2012 г.

про три вихідних

Здраствуй блог!
Пройшло три дні вихідних, хоча мені пофіг, в мене ж канікули! Але через це я провела їх з батьками, та проела класно, ну що ж, детальніше:
24 серпня:
 
  • я з Сашою купили пожерти, ждали Іру і Марченкова.
    Саша такий витончений, каже по телефону Марченкову: "Давайте бистріше, бо моя пизда щас зжариться!" Так гарно ти мене ше не назиав, Саш.
     
  • ми (я, Іра, Саша, Марчєнков) пішли  ліс на СГ
  • дошли до лісного пляжу, там просто дивовижно гарно *_*
  • собствєно там то ми і провели весь день
    в нас була ковбаса, багєти, вода, гітара і фотік, більше нам і нічого не треба було. ахахха, ше й так цікаво розклались, хто на чому, ми то з Ірочкою на покривалку меншому чим рушник, а хлопці на пакєтах і чєхлі від гітари.
    я ше й так ушла в себе під впливом цієї краси, таких думок в голові назбиралось, як виявилось, що хоч виписуй в блокнот, а потім пиши книжку.

 
25 серпня:
 
  • я не пам'ятаю, що було зранку, но я нарешті зібралась провідати Аню в лікарні
  • провідала, насилу дісталась до тієї лікарні, сама ж бля, сказала, що слєдуща зупинка після лісопарку, а потом: "Ти нє там вишла, ти нє там вишла!"
  • дальше, по плану поїхала до мами
  • пішла гуляти по СГ з Ірою і Аліною
    ахахаах, пришли на стадіон, питаєм, мол де хлопці, ну і нам сказали шо вони на стройці. пришли ми на стройку, дивимся, Віталік скаче з фонарьом: " Ага, попались!". ми собі ржем, я ше й думаю, от сторожа з себе корче, який це сторож буде кричати ледь не з 3 поверху стройки "ПОПАЛИСЬ", таким чином ми ж могли раз 100 втікти. НО ТУТ З СТРОЙКИ І ВПРАВДУ СТОРОЖ ВИХОДИТЬ!
    С: ШО дєвочки, попались? Нашо кірпічі в школу кидаєте(стройка це друга часть школи)?
    МИ: ми нічого не кидали! ну нашо нам кірпічі кидати?
    С: а шо ви тут робите?
    МИ: просто пришли собі
    С: тут вчитесь?
    МИ: да (ну дєвки сказали да а я нє)
    С:(до мене) то будеш тут вчитись!
    Я: я вже вчилась, 9 років
    С: майте віду, я вас сфоткав!
    а в мене в мислях: то розпічатай і почіпи собі на стіну!
  • потім вдома з мамою говорили, пили чай, їли яєшенку
26 серпня, сьогодні:
 
  • повернулась додому, пішки, бо не сила було чекати ту дурну забиту маршрутку
  • маринувала ножки, ходила  в магазин, робила салат, пекла торт, тушила ножки
  • прибирала, займалась стіркою
  • купалась
    завтра ж в тата день народження, то це тіпа від мене подарунок - святкоа вечеря *_*
    а ще завтра приїжає Міша *_*
  •  
 



Комментариев нет:

Отправить комментарий