Переводчик

вторник, 28 августа 2012 г.

Happy Birthday, dad!

Приіт блог.
Вчора в мого тата був 58 день народження! Хоч він і був цілий день на роботі, та дома його чекав смачний тортик.
Коротко про вчора:
  • я собі мирно спала, а цей будильник дзвенить і дзвенить, я виключаю і виключаю, АЛЕ тут я розумію, що це НЕ БУДИЛЬНИК! Це Міша!
    -Аллооооо...оооо
    -А я вже в Вінниці!
    -ЩО?! Як? ЯК?? ЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯК??!!
    Оказалось це шутка, і він тільки виїжджжає.
  • подзвонила поздравила папу
  • ми з Мішою зустрілись в годин 11, посиділи на лавочці, я пошуткувала трошки, мовляв втічу зараз, а ти загубишся! і пішли до мене.
  • посиділи в вк, аску і т.д.
  • пришла Аня, яку же виписали з лікарні!
  • я їх нагодувала по повній програмі, правда боялась, що вони зжеруть все і татові нічого не залишиться!
  • а потім просто тусувались на хаті

  • сфоткались даже:
    
 
  • провела Мішу
  • прийшов Саша і тато, (тато приніс мені фісташкове морозиво з мигдалем і фісташками *_*), я нагодувала і їх, прямо така хазяюшка.
  • пішли з Сашою гуляти, прошлись по району, побалкакли, класно отак перед сном гуляти.
  • пришла додому, поприбирала, поговорила з Ірочкою
  • лягла спати
 
Сьогодні прокинулась, поприбирала, спекла млинці, привела себе в порядок і тепер сижу п'ю чай і дивлюсь "Відчайдушні домогосподарки"
Кудись йти я не хочу, попереду ще кілька днів, за які потрібно буде вирішити багато справ, тому я ще набігаюсь. 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий