Переводчик

пятница, 17 августа 2012 г.

Продовження дня

Після вчорашнього в мені багато чого накипіло і я все виказала Ірі. Ні, ми не посварились, ми взагалі ніколи не сваримося, ми скоріше ведемо дискусію. Да, отак правильніше, бо яка б не була напряжонна розмова, ми ніколи після неї не влаштовуємо демонстративних мовчанок і т.д. Правда після неї все ж залишається неприємний осад. Тому не важко здогадатись ,що день не задався.
Перш за все я сходила в магазин, найвіддаленіший з усіх, щоб подовше прогулятись і розвіятись. Прийшла і нажерлась бутіків з шпротами, попила чаю з класичним печивом "До кави". Просте, дешеве, АФІГЄННЕ.
Подурачилась з фотіком:

ВОБЩЄМ: настрій зіпсувала, сиділа дома, гуляти тупо нема з ким, дома скука аж башка болить, давно я ТАК довго не сиділа вдома, все бісить, ше й папа пришов і начав фокуси викидати і тіпа обідився чи шо. А ЧО ТИ БЛЯТЬ ЯК ЙДЕШ З РОБОТИ, ТО НЕ МОЖЕШ КУПИТИ ХЛІБ І СВІЙ РАХАТ-ЛУКУМ?! Магазін прям під домом! ЧОГО Я МАЮ ОПЯТЬ ПЕРЕДІВАТИСЯ І Т.Д?! Впрочєм я б пізніше пішла, НО НЄ ТРЕБА Ж ПРЯМ ЗАРАЗ БО АРМАГЄДОН НАСТАНЕ! В ітогі сходив сам і обідився. Клас папа, ведеш себе, як взрослий, ага.
І да, ЙОБАНИЙ МІША ЯКОГО ХУЯ ТИ НЕ ДЗВОНИШ І ВЕДЕШ СЕБЕ ЯК БУЦІМ ЗДОХ?! СУКААААААААА! Я вже з понеділка з ним не говорила, бо його телефон здох во всіх смислах! І не переписувалась, бо в нього нета нема! І БЛЯТЬ МАЄ МІЙ НОМЕР І НЕ МОЖЕ З ЧУЖОГО НАБРАТИ ЧИ ШО?! ХОТЬ НА ХВИЛИНКУ! ПІДАРАСА КУСОК!
Єдине що хороше, я фотки нарешті в альбом доклеїла.

Комментариев нет:

Отправить комментарий