Переводчик

воскресенье, 9 сентября 2012 г.

Happy Birthday, Vinnytsa!

ПРИВІТ БЛОГ!

Як же я за тобою скучила то!
Сьогодні неділя, і я нарешті маю і час, щоб написати і головне про що написати. Ну написати завжди є про що, а от, коли це щось дуже-дуже класне, то взагалі чудово!
І так, по-порядку!
6 вересня:
  • сходила в шк
  • зробила дз
  • поговорила з Мішою
7 вересня:
  • сходила в шк
  • заробила першу оцінку 10! з англійської!
  • юхууу, п'ятнця,  а це означає, що я нарешті змогла піти гуляти!
    зустрілись з дівчатами біля "Райдуги", їм треба було з класом туди сходити, але ми швидко злиняли і пішли ділитись новинами за тиждень
  • о, нарешті і в нас є фотка біля найвизначнішої вінницької пам'ятки - фонтану! :D
тупо гонівна фотка
8 вересня:
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ МОЄ ЛЮБЕ МІСТО! ВІННИЦЯ, ВІТАЮ!
  • як вже зрозуміло в суботу святкувався день міста
  • ми зібрались таким складом: Я, Аліна, Іра, Маша, Катя її а тепер і наша подруга Ліза і пізніше підішла Оля, також підходив Саша, але він чогось втік
  • ми гуляли цілий день містом і закаулками
 
  • дойобувались до людей
  • бачила Вітю і його дружків
  • заказали дві піци
  • зашли в чоловічий туалет в Мак, посмущали там всіх
  • в результаті попісяли за Маком, потом покурили і підпалили там якісь газети і втікли
  • пішли в парк і танцювали на літній сцені
  • пішли на концерт "Другої Ріки" і "Авіатора"
  • з нами познакомились якісь пацики, но потом вони впали на мороз і смисились, цікаво - чому?
  • потім ми з Машою поїхали до мене на район сиділи і говорили, так душевно і мило

9 вересня, сьогодні:
  • встала в 8, зробила чай, і тут поняла шо хочу спати і пішла досипати
  • встала в начала 11
  • поприбирила де тільки можна, даже в шкафу
  • зайнялась пранням
  • покупалась
  • зробила уроки фактично на два дня, бо завтра до мене має прийти сестра на піцу *_*
  • поїхала до мами, посиділа в неї
  • по дорозі додому купила піроженко і зжерла його
  • дома зібралась в шк
  • попереписувалась вк
  • і от зараз лягатиму спатки


Комментариев нет:

Отправить комментарий