Переводчик

среда, 5 сентября 2012 г.

Schools days

Привіт блог.
Я страшенно втомлена. Навіть немає сил добряче вижалітись.
Шкільні будні такі ж хороші, веселі, але мене вже пристойно виснажили. Треба просто ввійти в ритм.
Вчора:
  • встала в 6, побігала
  • відсиділа 7 уроків
  • подивилась кілька серій "Відчайдушних домогосподарок"
  • зробила російську
  • прийшла Аня, я приготувала вечерю
  • пішли гуляти, дурачились, я прикидалась коньом, потом цибнула на спину Ані, хотіла шоб вона покатала мене, в результаті я впала і подерлась.
Сьогодні:
  • проспала пробіжку
  • мало бути 8 уроків, но нас відпустили і було лише 6
  • по дорозі додому:
    проходили біля бобіка, дівки кажуть "чим це так смердить", а я така не подумавши викрикую "МУСОРКОЮ!", баби в істерику, ржуть як коні, а блін така до цього мєнта "ну не в цьому смислі!"
  • прийшла додому з Аньою, побалакали, подивились "Домогосподарок"
  • Аня пішла передітись
  • прийшла Аня і Саша за флешкою
  • прогулялись разом в магазин
  • ми з Аньою пішли додому, я готувала їсти
  • Аня ушла, потом позонив Міша і ми балакали
 
Що ж уроків не задали, але я вже єлі сижу, тому йду спати пораніше. Тато їде в Київ завтра, а приїде МОЖЕ і не завтра! Дико мрію виспатись і набратись сил.
good night
 



1 комментарий:

  1. как же я тебя понимаю.этот изнуряющий учебный режим%%%желаю хороших и легких выходных)и главное выспаться!

    ОтветитьУдалить