Переводчик

суббота, 15 сентября 2012 г.

I love friday so much! *_*

Привіт-привіт!
Уууу, сьогодні п'ятниця, нарешті, як же я її чекала!!
(Середа)12 вересня:
  • у моєї сестри день народження, я їй зранку настрочила смс
  • відсиділа, о май гад, 8 уроків, заробила 10 з алгебри
  • прийшла додому, зробила дз на чт
  • пішла на дн до сестри
  • вона була задоволена моїм подарунком і посиділи ми у компанії тепер уже її сім'ї (я, вона, її чоловік, Юля, братова, її чоловік і син 8-ми місячний, свекруха і свекор)
  • повернулась додому втомлена, задоволена і начиняна смачним вином
(Четвер)13 вересня:
  • відсиділа 4 уроки
  • ми поїхали в "Плеяду", слухали там концерт. Мої однокласниці позасиналаи, серйозно позасинали. Хоч це не дуже виховано, проте я їх розумію, ми в школі завжди убиті від недосипу, недоїдання, надовесеління і від недозадоволення. То чого ж можна було очікувати?
  • потоім вдома до мене зашла в гості Аня, яку виписала з лікарні, і ми, як завжди, ржали, як дикі
  • я зробила усі уроки на п'ятницю
  • говорила з Мішою і почті заснула
(П'ятниця)14 вересня:
  • відсиділа 7 уроків, один з яких був відкритий. Економіка, про яку ми сьогодні вдруге почули, пройшла не дуже вдало, м'яко кажучи. АЛЕ ЧОГО ВОНА ОЧІКУВАЛА ВІД 2 ЗА ВСЕ НАШЕ ЖИТТЯ УРОКУ ЕКОНОМІКИ - НАУКИ НАМ НЕ ДУЖЕ ЯСНОЇ?
  • о Боже, як я раділа, коли нарешті прийшла додому з розумінням того, що зможу хоч трошки відпочити від усього цього *_*



  • зібралась і поїхала на сг, щоб погуляти з Аліною і АЛЬОНОЮ, як це так вона ВИЙШЛА ГУЛЯТИ. У всіх лісах планети, по ходу, виздихало все живе і не живе.
  • ми лазили в лісі, урурур, обожнюю ліс
  • потім, на останнок я ми ще пішли побачити Ірочку
  • і я пішла до мами з тістечками, вона так давно хотіла тортик з'їсти.
  • коли шла додому настрій чогось дико піднявся
  • а потом взнала через вк ,що йду завтра ночувати до Машеньки *_* о дааааа!!
  • говорила з Мішою
вид з вікна під'їзду, коли йшла до дому
Всім надобраніч

Комментариев нет:

Отправить комментарий