Переводчик

воскресенье, 16 сентября 2012 г.

perfect night!

Блог, я так хочу спати, що це не передати словами!
Вчора субота, о, всемогутня субота, була дуже класною суботою! Тому що:
  • я виспалась до 12:00!
  • я поприбирала
  • пішла на концерт самодіяльності якоїсь, там корочє виступав Саша.
    ми з бабами(я Іра Маша)  заманались там стояти, бо там до Саши виступали якісь ідіоти, ведучий ідіот і музика така ж. Ше й бомж до нас причеберяв підійшов так вплотну і заглянув мені прямо в сіськи, атвічаю, єсліб не люди, пізда би як я його тріснула!
 
  • потім я з Машою пішли в Мак, а Іра до Марченкова в лікарню,
    жерли Мак пиріг з капучіно
  • потім поїхали до мене на район, щоб я купила татові ліки і занесла
    пішли на 14-ти поверхівку, О БОГІ ЯК ТАМ ГАРНО!
  • сиділи на балкончику, повна свобода, бо ночуєм в Маши, вдома в неї нікого нема, роби шо хоч. Сиділи говорили, заходили за Ольою. класно вобщєм.
  • пішкаря до Машки йшли, хотя 1 зупинку підїхали трамвайом, пустим
  • сиділи собі дома, пили чайок з цукерками, тянули пріколи, боже, ці фразочки навєчно запомню! лазили ночью по вулиці, бігали по пустій трасі,  шукали, кого б це визвонити ночью погуялти, ржали як дикі, дивились наркомана Павліка, о даааа
  • лягли спати...в 6:00!
 
Що ж, потім я встала в 11:00 ,розбудила Машу і в 12:15 я вже була дома за компом.
Зробила урокі, правда ше дороблюю дешо, приготувала картошку, познімала білизну, зараз помию голову і ляжу спати *_*
ДЯКУЮ ЗА ЩЕ ОДНІ ЧУДОВІ ВИХІІНІ!
 
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий