Переводчик

среда, 3 октября 2012 г.

чекай на мене блог, я завжди вертатимусь

Привіт .привіт.  Да, відлучатись час від часу звідси для мене точно властиво. Але все одно я ЗАВЖДИ рано чи пізно повертаюсь, чого? Не знаю точно, але мабуть не хочу щоб кожен прожитий мною день пройшов безслідно, адже наша голова не здатна все запам'ятати до дрібниць.
Почнемо з того, що я рівно тиждень назад писала, тому для мене відтворити всі події, що відбулись буде доволі важко. БО Я НІЧЄРТА НЕ МОЖУ НІ ВСПОМНИТИ, НІ ХРОНОЛОГІЧНО ВПОРЯДКУВАТИ.  шо за хаос?
почнееем:
 
27 вересня(четвер)
Шо було в четвер? Нас нібито відпустили з останнього уроку - англійської. Ааа, і я впросилась чергувати в п'ятницю. І вивчила вірш на уроці і здала на 11. Ааа, і ше на праці вишла в туаелет, а сама гуляла весь урок по школі і в Трача відпила трошки коньячку.
в школі
 
 
28 вересня(п'ятницяяя)
обожнюю п'ятниці!!! я чергувала, а це вже добре, правда рядом з Льошою, який мене зайобував своїми прикольчиками. правда я встигла напитись в чоловічому туалеті і в жіночому і накуритись недалеко від школи і все це на чергуванні. а ше в льоши хтось серйозно вкрав сумку! НУ НАХУЯ?! А ГОЛОВНЕ ХТОООО?
після школи я поїхала в центр з Єрохіною, щоб побачитись з Аньою з лагєря з Сокільця. виявилось шо в неї пуста хата, ми повалили до неї. їхали в забиииииииииитому трамваї. купили відповідну провізію для паті на хаті. пришли її дружбани. один так клєївся....ооооо.це так мило! но ці дружбани швидко ушли
потом я, Єрохіна і Аня і її подруга познакомились з якимось Богданчиком (плювати шо того вечора я була найстарша з усіх, все ж і підобір тоже жива істота)
потім з його дружками пзнайомились о, нам на халяву купили палочок кукурудзяних і шоколадку.
додому я йшла вбита, голодна і з жахливим головним болем.
 
29 вересня(субота):
я побачилась з Лзіою і Ольою.
 
Потом пришла іра і ми з Лізою пішли їй на зустріч і в Мак,де я Лізі відгризла палець(нема чого мене з руки кормити, но зато як ми привернули увагу людей!!), потом нас Оля позвала на хату, ми сиділи в дворі, ждали Машу, яка буханила в Трача, а НАС БЛЯТЬ НІХТО НЕ ПОЗВАВ СУКИ.
Пришла Маша - ушла Іра і ушла Ліза.
я поїхала до Маша, правда перед цим заглянули до Єрохіної водички попити і купили ще за її гроші бутль йогурта.
В маши ми бистро вирубились.
 
30 вересня...бля я вже задовбалась описувати це все...(неділя):
я встала і бігом додому ненакрашана і з жирною головою. дома попила чайку і до мами, потом з ірою зустрілась на сг і додому.
 
1 жовтня (понеділок):
до мене заходила Аліна з Начиною, пожерли бутіків, їх школі було 100 років, був концерт в зорі от вони і зашли перед ним.
 
2 жовтня (вівторок):
після шк з Аньою дивились Скінс
ввечері гуляли з Анатанюк :*

в її домі шось случилось в ліфті кров, кажуть, на 13 поверсі теж калюжа крові...

3 жовтня...фууххх, (середа):
в нас був відкритий урок з укр.літ
хлопців не було в шк, вони на стрільбі
того нас відпустили після 5 уроку юхуууу
вчора я поспорила з подругою на мілку шо з 3 жовтня по 3 листопада не буду заходити в вк...охохо, подивимось хто кого.
на мене знову напал манічка викидати все старе, мені здається шо старі речі закінчать і я доберусь вже до нових...ухххх
зновз аньою дивились скінс, я то дивлюсь вже 3 раз, а вона тільки 1.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий