Переводчик

четверг, 4 октября 2012 г.

я прогулюю школу, оххохо

4 жовтня(четвер)
Сьогодні зранку розпочався страшниииий дощ! Правда я була ще вдома і взяла парасольку, правда допомогло шось не сильно.
Промокли повністю ноги, аж чвакали, та і мене сухою не можна було назвати. Відсидівши 2 уроки я втікла додому, бо шось мені почало бути не добре. Хоча класна відпустила нас просто передітись, я вже вирішила не повертатись. Тим паче ше ж укр.літ, а вірші я так і не вивчила.
Лежала, дрімала вдома і тут звонить Яся і каже, що дає класуху. "Іра чому ти не в школі?" і я випалила перше шо пришло в голову "В мене температура 37, 6". Вона сказала шоб я завтра принесла записку, а я не знаю шо папі казати, чогось мені здається шо він погано відреагує на мій напівпрогул. Насрать.
На мене образилась за шось Аня. Я ЧЕСНО НЕ ШАРЮ ЗА ШО.
Завтра, В ДЕНЬ УЧИТЕЛЯ, КОЛИ УРОКИ ПО 30 ХВ, в нас К.р. по історії, астрономії, економіці. СУПЕР, БЛЯ.
До мене зато в обід заходила Маша на чай з пончиками. А ввечері приходила Маша з Ірою і Аліною. Клаааас, чай, шоколадка і танці дикої проституки.
Провела дівчат, купила журнал, допишу шпору на історію, прибуру срач після цих чєпіздр і буду розслаблятись.
А ше класниииий фільм дивилась "Клуб "Завтрак"

А надворі осінь відчувається все більше і більше, О БОЖЕ ЯК ЖЕ ЇЇ ОБОЖНЮЮ!!!!
 
А ше дівки їдуть з класом в Карпати і звуть мене, я б так хотіла б поїхати, але не знаю де взяти гроші, блііін. Але все ще сподіваюсь шось придумати.



Комментариев нет:

Отправить комментарий