Переводчик

вторник, 9 октября 2012 г.

спокойная ночь

останнім часом безперервно слухаю пісню Цоя "Спокойная ночь", вона така заспокіююча і надихаюча, уммм.
на чому я зупиналась? на п'ятниці? ах, п'ятниця...
 
 
5 жовтня(п'ятниця):
Ах, в школі все було добре, як не дивно. Всі контрольні ми писали з великими поблажками, думаю це класно, бо в простий день нам, мабуть, такого б не дозволили.
В шк набуханились і після шк ми пішли до Олі (я, Трач, Яся, Катя), потім я, Катя і Яся сиділи під "Чайкою" і їли хот-доги.
Потім до мене на хату прийшли Іра, Аліна, Аня, Маша, Яся, Оля, ми гульбанили. Да, я давно так не напивалась, а як ми підчікували прихід тата і як ми запшикували запах цигарок, оооо, освіжитільом воздуха.
Потім сиділи на пятьорці, доганялись, ще й Аня Начина прийшла!
6 жовтня(субота):
я проснулась в обід, ооооо, виспалась. поприбирала, пркупалась і збиралась гуляти. зібрались ми знов гульбанити. правда в пятницю запланували йти в ліс, а в результаті нічого не вийшло і ми обійшлись 14етажкою. я, Іра, Аліна, Аня, Аня...о даааа. Ми нарешті договорились, що я зними поїду в Карпати, юхуууу.
Я з Аньою рішили піти до Трача і всіх виняти до нас, но ми як пішли то більше не вернулись ,охохохо. шо ми там тільки не робили, ці оргії, бухалово, моє падєніє з вікна...оооо.
Нас ше й закинуло на сг під балкон (Машу, Аню і мене), там був Міша і Марущак, охохо, як мені стидно за свій непристойний вигляд, і за моє оббльовування...
До Маши ми добрались на таксі, я в неї вкотре ночувала, там мене теж добре повивертало, а в 6 ранку приїхала Яся і почала мене піднімати, щоб йти тусуватись. Я БУЛА ПРОТИ. Але в 8 годин ми вже всі сиділи в таксі (Я, Яся, Маша, і сестра Ясі) і їхали в Мак снідати, дєвки перекурили і ми двинулись до мене на район.
 
7 жовтня(неділя):
дома я дізналась шо мені на 3 в гості до татових друзів, щоб побачитись з репетитором, через це ми зним посрались. але не біда, ми одразу ж і порішали.
я зібралась до мами по більшій мірі за грошима на Карпати, та і її побачити.
потім на сг визвонила ірочку щоб відати гроші і побалкати.
дома робила уроки.
нога спухла.
 
8 жовтня(понеділок):
проснулась запухша, нога болить, палець пече від опіку. ппц. просто.
єбануцца, пришла в шк на урок гєометрії, а ОКАЗАЛОСЬ ШО АЛГЕБРА І К.Р.! проїбати фізру пришлось, бо НА НОЗІ СИНЯК РОЗМІРОМ В ЛАДОНЬ і по шк ходила як тєрмінатор волочящий ногу, так вот на фізру чось захтілось всім піти саме сьодня і я як лох сама сиділа в роздівалкі, на паслєдньому уроці мене почало штирити як від бухла хоть я трєзва як стьоклишко, а потом я дома нажарила куріци і наперлась як слоняка і пішла на 14 етажку вичікувати топарідзе що мочканув дєвку там і батонідзе шо обікрав Караван в києві, ну той носковор карочє, замерзла і пришла дамой робити уроки.
 
9 жовтня(вівторок):
шк як шк, нічого особливого і нового. контрольні, перерви, шуткі-муткі, столовка.
після шк за аптєку і до Олі, рішили приготовити собі пожерти, понтанули - купили "Мівіни" ,нажарили яїчок, при чому Оля умудрилась одне розбити. потім плювали з балкона на людей, тіпа хто в кого попаде і т.п.
пішла, нє, побігла додому, бо ж на 5 на англ. прийшла позаймалась ,мозг спух. а це ще ж нічого не задавали...оооо.
сижу така сонна закумаряна ,уроки не робила так шоб толком, завтра 8 уроків ,ще й С.р. по хімії....уууу...
 

Хочу в ліс на пікнічок і кастрік з друзями: листя, запах диму, тепло кострика, теплі куртки і волшебний ліс....

Комментариев нет:

Отправить комментарий