Переводчик

пятница, 26 октября 2012 г.

про осінь

Дійсно, писати часто стає важко. 
Інколи через відсутність подій, інколи  через відсутність часу, який ти загалом використовував на влаштування тих самих подій. Короче кажучи є час, нема про що писати, є про що писати - немає часу.

За цей місяць  сталося доволі багато цікавого. Поїздка в Карпати, неперечисляєма кількість посиденьок, великих і не дуже, шумних і душевно-заворожуючих, пройшли екзамени в школі, які я на щастя здала чудово, ПОЧАЛИСЬ КАНІКУЛИ.

НАСТАЛА МОЯ УЛЮБЛЕНА ЖОВТА ЧАСТИНА ОСЕНІ.















Але якщо чесно, то мені здається, що  цей найгарніший її момент я, як завжди, проїбу і в заключення додам фразу " А коли це воно стигло все облетіти?!"

Осінь вона гарна.

Але несе з собою меланхолію. Завжди. Принанні для мене так точно.
Це, мабуть, знову ця їбуча психіка людська.  Мовляв, коли весна, то все напваки росте, розвивається, чекає літа, для свого повного розквіту, тому і люди налаштовують себе відповідно, а осінь - все в'яне і оппадає, а попереду зима- остаточна загибель. 
Може і Новий рік не випадково взимку? Ну знаєте, як кажуть, що  з нового року з новими силами в бій. Може це так спеціально придумали, щоб посеред зими заставити людей щось робити, чогось досягати, та в решті решт жити, а не існувати?

Вчора ввечорі я подумала, що було б не погано бути такою доброю і життєрадісною. Ну попрощє ставитись до подій в житті і просто насолоджуватись.

Ага, мені прямо так сподобалась ця ідея, що сьогодні свою агресію, ненависть і злість я ледь стримую. Мені хочеться кричати, валятись по підлозі і просто називати всіх шлюхами і пиздити. Ні за шо, просто так. Вони всі заслужили, бо всі люди суки. Чого? А шо, серед нас є святі? Ні! А значить всі грішні, а значить заслужили! 
Я згодна логіка ідіота, АЛЕ це логіка злого ідіота, того краще я напишу це сюди, аніж буду в реальне життя втілювати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий