Переводчик

суббота, 27 октября 2012 г.

странний вечір

Сиділа собі в ванні, зробила маску на 1 годину, але тут не встигло і 5 хв. пройти, як мені подзвонила Даша і сказала шо мене ждуть, і  в мене є 20 хв.
Ага, щас. 
Правда мені потім названювали кожних 15 хв і питали де я є. Паралельно звонила Аліна і ще мама з Наташою.
Всім я казала що я вже йду/підхожу/підїжджаю.

В резульаті ми поїли в Олі чіпсів і пофоткались, полазили за аптєками всякими, подождали Любашу і обговорили умови сюрпайзу на Дімине др.

Поїхала на сг, не встигла і години з дівками побути, як дзвонить мама і каже шо папа просить приїхати бо йому стало погано. Бліііін. Аліна ж після завтра їде і з Ірочкою ми не общались, а треба йти :(
Зашла до мами, а там застолля, вся сім'я разом вечеряє. Таке рідко буває, таке приємна атмосфера. ТА ЛАДНО БРЕХАТИ ТАКОГО НІКОЛИ НЕ БУЛО. 
Бліііііін ,а мені треба їхати.
Хоть таксіст милий був, я поначалу взагалі подумала шо це якийсь чувак років 17. Але я ж сліпа.

Тепер сижу дома, кукую, нудноооо, до ужаса. 
З татом все ок.
Того піду ка я дивитись так давно бажану страшилку. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий