Переводчик

понедельник, 29 октября 2012 г.

осінь, дощ, стабільно

охооооооо, я молодчинка!
я купила Дімі подарок, поприбирала, занесла сапожки в ремонт, бо вже холодно в ноги, о і постірала розову зимню курточку!

правда цілий ранок сиділа сама, скучала, думала так вже цілий день проведу.
но, нє, сходила з Аньою і Сашою за подарком.
На стадіоні, по дорозі до дєвок

потом до мене прийшла Машинька, нас чуть папа не  спалив, но фуууууух
ідемо на вулиці вже:
-Маааш, ти в мене носки забула! -Да? От бліііін! Ну носи на здоров'я, тільки постірай! : DD

Реально, вже так холодно стає, шо я босюь, шо ми будем робити зимою??

Бачили Олю з її цим Максімом і Нікіту.

Ось наперлась салату, говорила  з Дімою, опять години півтори мабуть. 
Бліііін, вже майже закінчились канікули:(
Ще й завтра на 16:00 на англійську! :(

Комментариев нет:

Отправить комментарий